Середа, 09.07.2025, 18:17
Вітаю Вас Гість | RSS

Deutsch als Fremdsprache

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

2б. Особливості психології організатора КДД


-        Критерії традиційного і сучасного етичного виховання людини.

-        Самовиховання особистості: зовнішні і внутрішні чинники.


Критерії традиційного і сучасного етичного виховання людини.


В психолого-педагогічній літературі можна зустріти різні ознаки, які висуваються як критерії моральної вихованості. До таких критеріїв належать:

-        ставлення людини до суспільства, праці, людей, активна життєва позиція,  спрямованість особистості;

-         інтелектуальний: знання відповідних моральних норм і правил, здатність висловлювати на основі цих знань моральні судження;

-        поведінковий: здатність протистояти спокусі порушити ці правила;

-        емоційний критерій: переживання почуття провини у разі порушення цих правил.


Самовиховання особистості: зовнішні і внутрішні чинники.

 

Самовиховання - діяльність людини, спрямована на зміну своєї особистості у відпо-відності з свідомо поставленими цілями, сформованими ідеалами і переконаннями. Самовиховання передбачає певний рівень розвитку особистості, її самосвідомості, здатності до її аналізу при свідомому зіставленні своїх вчинків з вчинками інших людей. Ставлення людини до своїх потенційних можливостей, правильність самооцінки, вміння бачити свої недоліки характеризують зрілість людини і є передумовами організації самовиховання. Самовиховання передбачає використання таких прийомів, як самозобов’язання; самозвіт; осмислення власної діяльності та поведінки; самоконтроль.

 

До методів самовиховання відносяться:

-  самопізнання;

- самовладання;

-самостимулювання.

Самопізнання включає:

- самоспостереження,

- самоаналіз,

- самооцінка,

- самопорівняння.

Самовладання опирається на:

самопереконання,

- самоконтроль,

- самонаказ,

- самонавіювання,

- самозміцнення,

- самосповідь,

- самопримушування.


Самостимулювання передбачає:

- самоствердження,

- самопідбадьорювання,

- самозаохочення,

- самопокарання,

- самообмеження.

 

В. Гете стверджував: "Розумна людина не той, хто багато знає, а той, хто знає самого себе".

Що дає людині знання самого себе?


1.
Здатність об'єктивно оцінити себе, свої можливості і здібності. Виходячи з цього, визначити цілі життя.


2.
Вміння не допускати помилок, розчарувань, необгрунтованих претензій, краху життєвих планів.


3.
Вміння визначити своє покликання, безпомилково вибрати професію.


4.
Здатність не претендувати на особливу увагу до себе з боку оточуючих; скромність і гідність - показники об'єктивної самооцінки.


5.
Вміння шукати причини неприємності в собі, а не в інших.

 

Які ж чинники спонукають студентів до самовиховання?


1. Вимоги, які висуває суспільство до розвитку особистості, а так само ті соціальні ідеали,
моральні зразки і приклади, які захоплюють і стають для неї привабливими.

 

2. Важливим стимулом самовиховання є претензії особистості на визнання свого гідного місця в колективі, в середовищі однолітків.

 

3. Важливу роль у стимулюванні самовиховання відіграють позитивні приклади, які показують однолітки, а також викладачі в суспільно-корисній, моральній та художньо-естетичній сферах. Все це викликає наслідування і прагнення до особистісного розвитку.

4. Спонукають до активної роботи над собою і самовихованню здорові дискусії на моральні теми, обговорення в студентському колективі різних порушень правил товариства, дисципліни з боку окремих студентів.




Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025
Конструктор сайтів - uCoz